Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference BRANDstorming 2026.
Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:
- Autenticita jako konkurenční výhoda – jak ji propsat do komunikace značky
- Uvedení značky na trh – strategie, realizace, výsledky
- Rebranding a revitalizace značky – kdy je správný čas na změnu
- Jak AI proměňuje práci marketérů – od kreativy přes analýzu dat po customer experience
- Jak se data-driven marketing potkává s originálními nápady
- Jak oslovit mladé zákazníky, kteří vyhledávají nové formy komunikace
- Jak na nové formáty: TikTok, short-form video, komunity, gaming a další
- Budoucnost brand experience – jak tvořit konzistentní a zapamatovatelnou značku napříč digitálním i fyzickým světem
- Role UX, designu a storytellingu v komunikaci značek
- Krizová komunikace a reputace značky – jak chránit pověst vaší značky
- Právní rámec a nástroje pro ochrany značky
Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 10. prosince 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu.
Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:
- Soulad příspěvku s tématem konference
- Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
- Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.