Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference BRANDstorming 2026.

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Autenticita jako konkurenční výhoda – jak ji propsat do komunikace značky
  • Uvedení značky na trh – strategie, realizace, výsledky
  • Rebranding a revitalizace značky – kdy je správný čas na změnu
  • Jak AI proměňuje práci marketérů – od kreativy přes analýzu dat po customer experience
  • Jak se data-driven marketing potkává s originálními nápady
  • Jak oslovit mladé zákazníky, kteří vyhledávají nové formy komunikace
  • Jak na nové formáty: TikTok, short-form video, komunity, gaming a další
  • Budoucnost brand experience – jak tvořit konzistentní a zapamatovatelnou značku napříč digitálním i fyzickým světem
  • Role UX, designu a storytellingu v komunikaci značek
  • Krizová komunikace a reputace značky – jak chránit pověst vaší značky
  • Právní rámec a nástroje pro ochrany značky

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 10. prosince 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.